Čičerika in beljakovine

Vsi vemo, da je čičerika zdrava, ne vemo pa kako naj jo jemo in s čim naj jo kombiniramo. Če se odločimo hujšat, pa je z jedilniki še večji problem. Takrat bi želeli, da imamo jedilnike napisane in se jih samo držimo. Kaj pa če si recimo zaželimo hrane, kot je čičerika?

Jo lahko jemo v času hujšanja?

Odgovor je seveda. Čičerika vsebuje ogromno beljakovin, ki pa so zelo dobre za športnike. In če ste se odločili hujšati, boste verjetno tudi športno živeli in zato bo čičerika lahko na vašem jedilniku. Tako bo poskrbela za naše zdravje, saj vzpodbuja naša prebavila in je dobra za delovanje ledvic, prav tako je dobra za bolezni srca in ožilja. Ker čičerika vsebuje vlaknine in ima nizek glikemični indeks, to v bistvu povzroči, da nas nasiti in napolni z energijo za dlje časa in po njej ne bomo dolgo lačni. To pa je za našo dieto in hujšanje briljantno.

Tudi če ne hujšajte poskrbite, da čičerika pride na vaš krožnik, lahko kupite surovo in jo skuhate, lahko pa že kupite v konzervi in je že pripravljena. Obe varianti so v redu in bodo prinesle pozitivne učinke na vaše zdravje.

Včasih čičerike niso toliko jedli kot danes. Danes jih veliko jedo tudi vegeterjanci, prav zaradi tega, ker ne jedo mesa v katerih so beljakovine in jih morajo z drugo hrano nadoknaditi. Čičerika pa je po vsebnosti beljakovin ,kot nadomestek za meso super hrana. Lahko si jo naredite v juhi, kot rižoto ali pa kot dodatek k jedem, kombinacij za pripravo je veliko, le če delate surovo, mora biti čičerika namočena in obvezno tisto vodo odlijte in nalijte novo v kateri se bo čičerika kuhala. Beljakovin vam ne bo manjkalo, tako da le na krožnik z njo in dober tek vsem skupaj ob okusno pripravljeni čičeriki.